حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

فرزندان پرواز


لطفا بر روی لینک موزیک زیر کلیک کنید.


تقدیم به  فرزندان  شهید   

 به  یاد  پــدران  پـــرواز



 پس اگر مقصد را نه اینجا، 

در زیر این سقف‌های دلتنگ و در پس این پنجره ‌های کوچک 

که به کوچه ‌هایی بن‌ بست باز می‌شوند 

نمی‌توان جست، 

بهتر آنکه پرنده‌ی روح، 

دل در قفس نبندد 

پس اگر مقصد پرواز است، 

قفس ویران بهتر، 

پرستویی که مقصد را در کوچ می‌بیند،

از ویرانی لانه‌اش نمی ‌هراسد.


"شهید سید مرتضی آوینی"

جای پرواز

خدایا از این دنیا به اون دنیا رونده ایم .. خودت به فریادمون برس!

خیلی غمباره ببینی, جا برای نفس کشیدن یک نفر دیگه نمونده باشه!!!

جا برای پرواز "بالها" !!!

آسمان خدا بی نهایت و زمین اش برای بشریت گستره است!

 خدایا ما را از نسل بشر و گستردگی آسمانت را فرصت پرواز بدار..

آمین

کلید پرواز

کی در کدام اوج به من بال می دهی؟ هان ای کلید دار عزیز حصار من ...




باران بارها از آسمان دل به زمین رسید! 

 چه وقت من از زمین به آسمان دل می روم!؟



آسمان

بزرگی و تنها 
آبی و در اوج 
آسمانی انگار

از طرف دل بارونی

عاشق پرنده ها

مترسک گفت:
 گندم, تو گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند!
اما من عاشق پرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد!



نه دل به وعده های باد داده
نه حس داغ گندمزار و جاده

از اندام نحیفش خوب پیداست
" مترسک روی حرفش ایستاده "
از طرف دل بارونی(عاطفه)