حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

پرنده

 

تمام روح و هستی من یک پرنده است.
وقتی صحبت از پرنده ها و پرواز می شه اختیار احساس از کف می ره

 و در قفس منطق نمی گنجه ...

پرواز یک رویاست, شبیه واقعیت هستی ...

و پرنده مظهر نبوغی است که زیر سقف زندگی

به هر بی انتهایی راه داره

و مالک اسمان و وسعت ان است.
با من از پرنده ها مگید که پرواز از وجودم می پراند مرا...

هر جا سخنی از پرواز و پرنده ها می شه ندایی از اسمان پراکنده در فضاست ...

 پرواز هدیه ای بود که به خاک سپردیمش

و فنای آب کردیم هوا را ...

چاره چه بود هوای من همه جا بود ...

سخاوتمندانه...

و من او را قربانی کردم

 و بالهایم را باد سوزاند...

اه از پرواز ..

آه از دل پرنده ها.

آه

نظرات 2 + ارسال نظر
شیردل سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
زیبابود وبلاگتان
نوشته هایتان نیز زیبا
قلمتان نویساااااااااااااااااا

سلام
از حضور گرمتان سپاسگزارم.
پاینده باشید و شاد.
یاحق

فیروز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://firoozkabir.blogfa.com/

وبلاگت خیلی قشنگه خواهر.. دست گلت درد نکنه..

قربان شما
ممنونم که خوندی, باعث افتخاره ..
البته به باصفایی شما نمی شه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد