حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیاط خلوت


در دلم حیاط خلوتی ست، 
غرق در سکوت 
مثل لحظه های خواب هر غروب 
وقت گرگ و میش پنجره 
خیره می شوم به آسمان 
روبه انتهای آفتاب آن زمان، 
از خودم هزار بار دور می شوم 
می روم ته حیاط خلوت دلم 
مثل روزهای اول رسیدنم، 
خالی از غرور می شوم 
حرف می زنم با غروب و با خدا، 
با تمام آیه ها 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

خیلی زیبا بود...

... سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://shobkalayi.blogfa.com/

سلام
اصلاح شود:
رو به انتهای آفتاب و
آن زمان
از خودم ...

سلام و سپاس جناب شوبکلائی
این شعر زیبا را یکی از دوستان خوبم من سرودن و با اجازه ایشون اینجا به یادگار گذاشتم تا همه دوستانمان بخوانند.
ممنون از اصلاح و توجه شما شاعر گرانقدر

در دلم حیاط خلوتی ست،
غرق در سکوت
مثل لحظه های خواب هر غروب
وقت گرگ و میش پنجره
خیره می شوم به آسمان
روبه انتهای آفتاب،و آن زمان
از خودم هزار بار دور می شوم
می روم ته حیاط خلوت دلم
مثل روزهای اول رسیدنم،
خالی از غرور می شوم
حرف می زنم با غروب و با خدا،
با تمام آیه ها

مینا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ق.ظ http://meslemina.blogfa.com/

چقدر قشنگ بودددد.
ترانه ی آقا جواد هم قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد