حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یعنی...

امیدوارم حیات خلوت دلهاتون پر از حیات باشه.


امیدوارم بتونم گوشه ی دنجی برای پر کردن حیات خلوتی باشم که چیزی برای پر کردن حیاتش در اینجا پیدا می کنه و قطره ای از زندگی در حیات خلوت من باشه.


و امیدوارم هر حیاتی را گوشه ی دنجی باشد نه خلوت زندگی.


حیات خلوت من یعنی زندگی من توی صحنه ی هستی مثل یک گوشه ی دنج و با ارزشه در حالی که دیگران از ان بی خبرند تا زمانی که من خودم در اون را به روی انها باز کنم.

و همیشه چیز های با ارشی وجود دارند که جای انها می تونه توی زندگی ما خالی باشه مثل "حیات خلوت "

این یک تذکر اگر اینو نداشته باشید زندگی شما خالی است حتی اگر فقط بشه گفت خالی از این مطلب

پس باز هم حیات خلوت دارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید گودرزی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://30at30.blogfa.com

حیاط خلوت خیلی قشنگه اگه حتی رفت و اومد آدمای ساده دل خلوتت رو بهم بزنه ....
به حیاط ما هم سر بزن

مرسی
قشنگ تر هم می شه وقتی به خاطرش حیات ات را خالی و خلوت کنی از هر انچه جز (او)ست.
حتما بهتون سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد