حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

حیات خلوت یک پرنده

اینجا زندگی خالی می شود از هر خلوتی

درس خوان واقعی

یکی از بچه ها نوشته بود تصمیم گرفته بره درس بخونه برای ارشد البته اینو درگوشی گفته بود من هم در گوشی می گم شما  به کسی نگید ولی نمی دونم چرا!

به هر حال یادم اومد من هم یه روزی مثل خیلی روزهای خیلی از ادم ها یک تصمیم کبرا گرفتم که دیگه باید برنامه ریزی کنم و برم که برای ارشد حسابی درس بخونم و یاد تصمیم داییم افتادم که می گفت برای مصرف بنزین دیگه نمی خواد صرفه جویی کنه و زده به سیم اخرو خلاصه می خواد دلو بزنه به دریا و بنزین 400تومانی را تا جا داره بریزه تو ماشینشو گاز بده ببینه اخرش چی می شه که یه دفعه خواهرم زد زیر خنده و گفت کجایی دایی جان ما خیلی وقته بدونه اینکه تصمیم بگیریم داریم بنزین 400تومانی مصرف می کنیم  وتازه رسیدیم به 700تومنیش شماهم اگر واقعا تصمیمت واقعی باشه و شعار ندی خوب اخرش می شه همین دیگه باید 700تومانی مصرف کنی البته من خوب می دونم این جا را دیگه باید گفت یه کمی خساست خیلی چیز خوبیه هر چند اسم درستش درست مصرف کردنه ولی من از این بی ادب ها مثل لقمان حکیم  کلی درس گرفتم و فهمیدم که اگرمن واقعا اهل مصرف ..نه ببخشید اهل درس خوندن باشم دیگه فرصت فکر کردن و هزارجور تصمیم صغرا و کبرا گرفتن ندارم و اصلابهش شاید فکر هم نکنم فقط می رم ببینم کار درست چی هست و خلاصه ردسم رو می خونم مثل بچه ی ادم و این ادا اتفارا رو در نمی یارم مثل خیلی از بچه ها یی که دانشگاه خوب قبول می شن و این همه برنامه هم ندارند.

خلاصه ...برو درس تو بخون که خربزه چی ...ابه

بعدشم مدرکتو بزار در کوزه که چی... ابشو بخوری

موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر شرقی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://delneveshthayeman@yahoo.com

پرنده!!
منظورت چی بود؟
یعنی من............!!!!
باور کن اونجوری نیست که فک میکنی.

باور کن اونجور فکر نکردم که فکر می کنی دختر شرقی باور کن خودم قبلا اینجوری فکر می کردم نوشته ی خوب تو را که دیدم انگیزه ای شد که این تجربه را ثبت کنم واسه این هم متشکرم.
براتو و همه ی کنکوری ها مثل خودم ارزوی موفقیت می کنم .

comix یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

همگی موفق باشید

مرسی عزیزم

دخترشرقی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
نیستی؟
کجایی؟

سلام مرسی که به فکر من هستید داشتم یه حالی به بچه ها تو وبلاگ های دیگه می دادم.
اخه چند تا وبلاگ دیگه هم هست که گروهی هستند.
ولی این یکی با اسم مستعاره و فقط مال خودمه پس دوستانم هم فقط مال خودم هستند.
مرسی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد